Grishuvud i disken :o

2010-12-06 @ 12:54:34
Hejhopp! :)
Sitter i skolan och har värsta feta hålan :/ Hatar de :(
Har ingen direkt läxa och inget annat att göra, jag typ dör x/
Hade värsta helgen iaf så det är väl kompensationen man åker på nu dårå :P Bakade massa me pepparkakor hemma hos farmor :3 OCH dessutom så var jag duktig med att int äta för mkt pepparkaksdeg :D Känner mig helt stolt haha  ^^
Sen hände en creepy grej när ja var på city gross i går x) de typ säljer nu vid juletid grishuvuden! O.o sjukt läskigt jue :O och typ ögonfransar och öga var kvar och typ allt :S shiiet vad jag ville där ifrån azzå :o azzå ja är ju int vegetarian och inget i närheten av de heller men de dära var bara lite för mkt :s
Aja nu ska jag surfa vidare på datan, pösshaj!
//MaRIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback