HappyDay

2010-05-04 @ 19:32:56
Tja AllA :)
Ida vare en god skoldag :) hade bara nationella sen var de bara att komma hem vi typ 1-tiden, hur skönt som helst! Öste sedan i sig ngn glass me krokant, skitgott, öste i mig nästan en halvliter (jag i ett nötskal) haha xD
Sen var de att följa me mamma till banken och kolla om mitt kort blivit låst eftersom det inte funkade i automaten, vilket senare visade sig att det var tekniskt fel på många uttagsautomater i Lunda området och att bara VISA funkade, vilket är typiskt för de har ju int ja :/ Var skitjobbigt att int få tag i mina pengar, var utan dem i två dagar!! Mobilen var slut på pengar så jag kunde int smsa elr ringa ngn, guuud vad ja är beroende av min mobil azzå, var nära att dö jue! :O Men som sagt nu är den färdigtankad så de är bara att höra av sig igen haha :)

Nu ska man snart ner till träningen och simma av sig lite, chiao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback