Happy Tree Friends

2010-09-18 @ 13:23:12
Tja! Idag är det minsann lördag :D Dock blir det en del läxläsning men det måste göras :P
Hade en sjukt trevlig lektion igår :).... måste bara berätta xD Vad skulle ni gj om ett par killar hade sjungit i fallset med olika julsånger samtidigt som ett par andra stog och dansade magdans till dunka-dunka musik av Tim Berg xD haha jag tror iaf att ni skulle göra som jag, skratta till ni nästan spyr x) Vet i tusan hur det blev som det blev men jag ångrar mig att jag int spelade in de :P
Btw så kollade jag på Idol i torsdags. En av deltagarna gav röster till figurerna i Happy Tree Friends och då var jag bara tvungen att kolla på de tecknade galningarna haha de är så söta samtidigt som det är rätt hemskt om de hänt på riktigt xD
Här kommer iaf ett klipp från youtube :)






Enjoy!

KjAm MArIa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback