...och så vare Eminem

2010-09-29 @ 19:41:13
Hejhopp!

Idag har maria varit i skolan som vanligt :) fick tbx mitt matteprov vilket var skitdåligt :/ Känns som om ja måste skärpa mig lite...visst okej jag går int ut än, men betygen sätts jue ändå längs vägen. Vet int riktigt hur ja ska peppa mig sj men ja måste helt enkelt klara av skolan :P
Fysiken är väl oxå ett ämne som ja måste jobba aset av mig me men det är bara att göra, även om de är varken kul elr annat :/
Något positivt då? Jorå de hare :) Jag typ loggade in på spotify och så stod de vilka låtar som var mest populär just nu bla bla bla...och sen bara var där en låt med eminem :o och ja har typ int hört han på jättelänge, så ja tänkte "whata hell" och så klickade jag :) Och vet ni vad? Jag blev helt såld xD haha sjukt softa låtar, nya :) gillar fortfarande de gamla godingarna men vissa från de nya albumet "recovery" är sjukt bra :)
Så alla som int lyssnat, ta och gör de! :D

kJamZ!


Källa:http://www.obnoxious.nu/wp-content/uploads/2010/06/eminem.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback