R.I.P Moppen!

2010-09-05 @ 17:55:39
Ja, idag hände det. Min kära lilla mope fick ett nytt hem. Dock kommer jag träffa den för det var min kusin som köpte den :D ... men ändå, kommer sakna den :P
För att göra det hela hemskare har jag gjort en dikt till den ^^ (ja det är onormalt, men sån är jag haha x))

"Min moppe du är så fin
Men nu kommer jag allt lida pin
Du nu borta är
Du som jag hållt så kär
Så mkt vi gjort
Oj vad tiden har gått fort!
Jag nu får vänta till bilkörkort i handen få
Så att jag till det bra kommer må
Puss och hej min lilla moppe
Du kommer föralltid hänga kvar i min knoppe <3 (dåligt rim, men jag menar huvudet till den som int fattar...)


Nu ska jag sörja lite och bära svarta kläder ett tag :D :D Ha de!

//MaRiA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback