DIkT o inlägg ^^

2010-09-15 @ 18:06:49
Tjolahopp gangsters! ;D Maria har nu blivit gammal tant och med det så kan Maria bara säga "awsome!". Blev tvådagars firande i helgen och en massa presenter :) Alla presenter lika uppskattade, int illa för att vara mig x)
Dessutom var det mkt trevligt och se hur mkt gratulationer man fick på sin fb sen haha xD härregööd vad man är populär utan att man visste om de azzå :O :D
Även om det var en fartfylld helg så blev det ändå skola på måndagen, var dock trögstartad (precis som alltid, om int lite värre :P) menmen jag klarade mig igenom mina tre ynka lektioner ^^  daAaA! super women is here haha :P  
Aa och sen igår fick man veta att en av ens klasskamrater som man rätt gärna håller vid ska byta skola :( it sucks :/ aja ska försöka överleva ändå :) men kommer sakna henne som fan </3 
Var ska man mer skriva hmmmhmmm.....jo! En dikt måste man ju skriva :D såå here it comes!

"Varför göra det så komlicerat och taskigt
När du vet att det du gör är så schakigt?
Du fick mig jue att känna mig perfekt!
Men nu är frågan har jag aldrig till dig räckt?
Jag vet int om jag orkar kämpa för det här
För trots allt du kommer jue aldrig vara där jag är
Du bryr dig int mer
Så varför ska ja be om mer?!
Förstår mig int på mig själv
Men du va iaf min vän...."</3




Peace alla! :)
//Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback