Valet 2010

2010-09-19 @ 21:45:47
Yes i natt smäller det! Vem kommer bli det nya partiet samt stadsminister som kommer styra vårat land o rike? :P Vet i tusan om jag kommer kolla hela valvakan x)... ska upp tidigt imorgon, skola igen jue :O :P Kan int fatta att helgen redan är slut, den började ju precis :S
Aja det är bara att ta nya tag...matteprov nästa vecka yahoooo! (not) :( Håll tummarna! Har dock ingen sjuk-i-huvud-lärare detta år men jag kan väl int säga att min lärare nu är så mkt bättre heller :/ Blir väl att terroisera syrran min med massa frågor och försöka bränna itu min hjärna lite grann de kommande dagarna samtidgt som jag har ett tal i engelska att förbereda mig för. Som sagt, de som säger att tvåan är en lätt match har antingen slåt i huvudet riktigt illa innan de yttrade de orden eller så har de int varit i skolan, alls! :o

Och med det tackar jag för denna gång :D Ha det gött, pöss!
//MariaTheOneAndOnly, så sant som det är sagt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback