Filmkväll på morgonen är inte illa!

2010-11-20 @ 19:00:35
Hejhopp! :)
Ja, som rubriken lyder så kollade jag film i morse, helt suveränt faktiskt, ska nog göra de oftare ^^
Iochförsig så kanske jag ska ta det från början... x)  Började träna klockan 7 i morse (och nej ja skojar int) och där körde man värsta fys-passet i vattnet var helt död sen när man kom hem :P Blev ett par ägg o en macka innan man placerade sig framför tv:n för att "sova" en stund vilket då blev ett par timmar med film ist :) Såg både Vampires Sucks och The Collector som jag fick i order av en vän att se, så vad gör man? x) Aja iaf så vare båda helt okej dock är jag glad att jag såg The Collector på morgonen ist för nu när det är mörkt. För det första för att jag knappt kollar på thriller/skräck och den var lätt obehaglig :P Sen den andra, Vampires Sucks, var en parodi av de två Twilight-filmerna haha de hade verkligen fått till de xD Ett klipp från filmen kommer här nedan sen så enjoy! ;)
Sen har dagen varit fylld med matte :/ Hatar verkligen ämnet och det blir ju int bättre när man får en lärare som int kan lära ut heller >.<
Aja nu ska ja ta och göra lite chokladpudding o bli tjock, pöss! <3

//MariaTheOneAndOnly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback