Ee ja typ hatar skolstarten?

2010-08-19 @ 20:24:29

Okej, då har man gått två dagar i skolan. Dagen igår kanske inte räknas för då blev det bara en timmes skola med typ upprop och smörning från mentorerna att "de saknat oss sååå mkt" (suck) men det var ändå skola så :P Aa idag vare en hemsk dag. Ingen visste knappt vad dem skulle, ingen visst när,var och hur... och det var allmän förvirring bland alla då ingen av de schema vi fått stämde med verkligheten :S, vilket resluterade i att man fick ett stor fet håla på 1,5 h för att lärarna int pallade ha oss för det var inte rätt folk som vad på plats på lektionen (elr nåt :S). Som tur var hade matsalen öppet så man kunde sticka och äta istället och sedan vara ute i solen och kolla in de nya ettorna ;) x) haha aaw vad små de är, trodde nog tusan att jag var längre än dem då jag började för ett år sedan :o om det fortsätter såhär kommer kanske ordspråket "de stora vita vikingarna" vara historia inom kort :S :P aja får hålla tummarna att de växer till tvåan :P
När man sedan kom hem idag var det grovplanering inför morgondagen och lördag =) Kömpisarna kommer hit och vi ska göra Malmö osäkert, så akta er MohAahaAH! ;D

Ha det bäst, för det ska jag! :) C ya! :*





Bara för jag int kan rita! ^^ haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback