FiNeMAnG! :D

2010-08-22 @ 13:56:47
Bästa fredagen och lördagen ever har jag varit med om nu :D Hade skitkul, tack så mkt tjejer! :)<3
Vi var i Lund först och käkade på Mårtens pizzeria som är, enligt mig, en av de bästaste ställen att äta kycklingrätt samt pizza på :) så gå gärna dit de är suveräna där! :) Vi kollade den nya Karate kid filmen sen, vilket var en jättebra film :) Har dock int sett den gamla, men av mina vänner så äre denna filmen nästan bättre än den andra (men som sagt jag har ju int sett den så de blir "inga kommentarer" på den delen av mig x)) övernattning blev de sen då vi vände på dygnet helt och lite sånt vilket kostade lite när vi gav oss igår iväg till Malmöfestivalen, men sånt får man ta xD ...aja vi såg på Rix FM- konserten iaf och blev nästan halvt döva av alla små fjortisar som skrek högljut när E.M.D och Erik Saade kom in på scen haha harregöd azzå! :o xD sen orkade vi typ int mer så vi åkte var och hem för sig och däckade på ett elr annat vis xD
Idag har det blivit att vila ut sig inför första riktiga skolveckan som börjar imorgon, dock verkade som om jag blivit lite snuvig vilket är skit eftersom simningen drar igång på riktigt med nu :/ Skit samma :P här kommer en dikt till ja skrivit :)


"Tänker på dig dag som natt,
snart har jag nog blivit helt fnatt!
Vad ska jag ta mig till,
när du är det ända jag vill?
Jag vill ha dig,
så snälla kom och ta mig!
Jag väntar här på dig tills du förstår
när du börjar ana vad som pågår
Då ska de tusan bli du och jag
Föralltid, hela tiden,
Ja ända tills då någon av oss trillar av stigen" ( dör elr nåt xD)


Jupp de var de, ha det gött! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback