Minnen från "förr"....

2010-08-11 @ 21:54:14

Var och bowlade ida me 3 underbara människor :) Faktiskt gamla vänner från både högstadiet och låg-/mellanstadiet. Var riktigt skoj! :D Fast det roligaste med hela denna träff var att vi alla har typ inte setts på ett och ett halvt år och ingen av oss har förändrats ett dugg xD Vi var lika galna och töntiga som alltid, helt sjukt azzå! :o (visst okej, lite förändringar var det kanske men int åt det negativa hållet iaf :P)
Att träffa folk man innan visste in och ut på efter såhär lång tid var på ett vis mkt märkligt. Jag menar, vi som passade så bra ihop då och plötsligt tappade kontakten efter högstadiet och kom helt plötsligt (efter 1,5 år) på att "oj, vad hände med de andra?". Har ingen riktig förklaring (tyvärr) på vad som hände när vi slutade sådär hipp som happ, men att i detta nu kan jag allt säga att jag var glad att vi gj denna träff ida tsm :) för de har alla 3, både pojkar som flicka, har liksom gj att jag ida har fått möta en härlig tillbacka blick på vad som hände under mina år på låg-,mellan,-högstadiet och att vi gj det tsm :) Vi delar liksom på minnen, som från person till person har betytt olika och upplevts på olika vis, rätt coolt faktiskt när man tänker efter ;P haha
Så till alla som efter läst detta och börja känna ångest för att int träffat det gamla gänget från "förr" så tycker jag allt ni ska kontakta dem, även om det kanske int kommer så långt  som en återträff så kan det alltid vara kul och checka upp folk :D

Tack för mej, levepastej! :D

(Ber om ursäkt för jag låter som en gammal tant, men de får ni ta, TrAla L'a ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback