Nästan frisk

2010-08-30 @ 18:27:09
Ja då vare måndag och jag har nu nästan blivit frisk :D Detta betyder att Maria efter ca 1,5 vecka kan få träna idag, känna vattnet och bli ett vattendjur igen yey! :D
I helgen var jag ett barn i ca 10-års åldern, riktigt trevligt faktiskt x) Var uppe i de Småländska skogarna hos min farmor och plockade svamp :) Var jättelängesen vi gjorde de, men så fort vi kom ut i skogen var man som en 10-åring på julafton. Dock blev lyckan fullständig när man hittade massa kantareller och trattkantareller :D blev ca 4-5 liter på typ 3 timmar :) Vilket, med det väder vi haft, mycket bra :) Var även och träffade släktingar som jag inte heller sett på ett tag vilket oxå var en trevlig sak :)
Från det ena till det andra så udr ja om ngn sett filmen Zodiac som visades i helgen :P Jag såg den då och jag kan väl säga att jag int väntade mig att filmen var baserad på olösbara mord som man än ida int har löst xD Filmen varade i typ 2,5 timmar och då är man oftast van att det finns ngt slut men här var det tvärtom, vilket störde mig grymt mkt, men aja nu har ja sett den och jag kan väl iaf tipsa folk att detta är filmen man vill se om man har skit tråkigt och älskar knäppa  slut :P
Här kommer iaf en bild från bilturen från Småland till Skåne- land :D




//MariaP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback