Regnet det bara öser ner, IT SUCKS! :O

2010-08-17 @ 17:36:13
Var tog sommaren vägen? :o då man för en kort sekund trodde att de skulle bli en fin avlutning på lovet med sol och värme, då man för två dagar sen var och badade i havet, verkade vara helt fel :/ Har typ öst ner nu och ja känner mig bara helt deprimerad :/ Inget kul alls :(
Försökte iaf muntra upp mig lite ida me att baka kanelbullar...gick väl hyfsat, förutom att man fick städa hela köket efteråt xD men de får man ta! ;D
Har även kollat me skolstarten :P Börjar imorgon och ja känner typ PANIK! Ska väl bli kul och se alla igen, men tvåan är en helt annan sak än ettan så äre bara :S typ mera prov och mer press...oo ja vill int :o :$ Som tur var ska syrran oxå börja imorgon så hon får väl ta och bära mig till skolan elr nåt elr vrf int gå i mitt ställe haha ;)(a) ...nä ja få ta och kravla mig dit så gott de går :P håll tummarna! haha
Btw, jag har börjat skriva dikter helt plötsligt, så för att göra allt mer deprimerande ska jag lägga upp en av dikterna här, nu, säkert skitkass (men jag är bara nybörjare x) ) och dessutom äre det väl innehållet som räknas
? :o



Jag vet inte vad jag ska göra
Är det något jag missat?
Jag saknar dig
Vart tog du vägen?
Sluta!
Du gör mig förvirrad
Jag trodde du var min vän
Varför?
Mitt hjärta gör ont
Kom tillbaka,
bara kom tillbaka!
Jag klarar mig inte
Inte utan DIG </3


Aao de var väl de :P Ha de gött alla denna deprimerade slut på lovet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback