Nostalgi över glass, så sant som de är sagt!

2010-08-25 @ 19:55:47
Tjabba! Ännu en dag har gått och jag lever än :D Var skola som vanligt först, från 8.15-14.35 (suck, ända dagen vi slutar så tidigt) innan man drog hem och möte moster :) Blev lite bärpaj innan jag gick upp på rummet och nästan somnade, var verkligen helt slut efter skolan. Har blivit jätteförkyld ända sen i söndags, IT SUCKS! :O Aja det är på bättrings vägen och vi har inte så mkt grejs i skolan nu i början, så på ett vis så var det första gången förkyldningen kom hyfsat lägligt :P
Från det ena till det andra så kanske  jag även ska berätta att vi i skolan kollade på glass- plancher (azzå sån dära vanlig meny typ glassmeny för GB) och de var från olika år. En från 1990, en från 2000 och en från 2009 :) Var skitkul och kolla på dem :D Alla blev helt nostalgiska i klassen av den från 1990 (de årtionde då alla vi var små ^^ så gulligt faktiskt haha) Egentligen så skulle vi kolla på plancherna för att se hur produkter ändras för att få oss att fortsätta köpa just den varan och de märket. Mkt av lektion blev det int kan jag väl säga, men där fick faktiskt min lärare skylla sig själv om man visar något sånt, am I right or am I right? ;P haha
Nu när vi snackar om glass ska jag nog gå ner och ta lite, cHiaO! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback