HJÄLP! Sommarlovet snart slut :O

2010-08-08 @ 18:50:46
Jaha då äre bara en och en halv vecka kvar av lovet. Massa tråkigt :O  menmen de ska bli kul att träffa alla igen och komma tbx till den vanliga vardagen :P
Sedan jag sist uppdaterade här (typ 4 dagar sen) har jag hittat på en massa :D Först och främst vare filmkväll  me tjejerna och då blev det tre filmer. Dock kommer jag bara ihåg två av namnen men haha x) Den ena hette "Radio" och den andra "the ugly truth". Båda mkt bra filmer, men helt olika =) Goggla om ni undrar var de handlar om för jag pallar int skriva det här  haha x)
Dagen där på blev det utflykt me familjen till norra Skåne =) där blev det massa fotografering och klättrande i berg (typ xD) sjukt mysigt ^^
Sen idag blev det bakning ;D Bakade blåbärspaj, då blåbären kom från småländska skogarna där en av mina nära och kära plockade =) Sjukt gott blev det :)
Från det ena till det andra så måste jag ju berätta att jag har gj en nagel make over helt själv =D Mina naglar har nog aldrig sett så här bra ut för :P Blev både filning och förstärknings medel på samt två olika nagellack :D Tror nog att jag ska vara duktig och göra de minst en till två gånger i månaden för mina naglar är mkt duktiga på att fläka upp sig :P
Aja nu ska jag surfa vidare på nätet innan det blir film på kanal 8 om si så där en timme o en kvart :p
C ya! :D




Ena filmen vi såg :D

Hur det såg ut i Lund C kl 13.00 i fredags. Snacka om regn i massor! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback