WooOHaHA! Rallyförare nästa?

2010-08-03 @ 20:21:20
HejHopp!
Idag har det varit en mkt bra dag i Marias liv =) För det första så var jag asnöjd me gårdagen då ja hade sjuktkul me min underbara bästa vän och sen övningkörde ja för första gången ida! :D
Om vi börjar me gårdagen så har jag nog int haft så kul på rätt länge :P Vi cyklade runt på en massa småvägar här och var och höll nästan på att bli överkörda av en massa bilar ett x-antal gånger xD och sen så blev vi angripna av fästingar men som tur var var det ingen som fastnade på oss men ändå! Man vill ju int få ngn av de sjukdomar fästingar kan bära :S
Om vi då tar dagens höjdpunkt så vare ju min första övningkörning me bil på en gammal parkeringsplats ^^ Har nog int varit så nervös samt haft så kul i hela mitt liv på en gång! xD Fan (ursäkt ordvalet x) ) ja vill göra om de! :o Imorgon kanske? ;d haha Nä, men de var verkligen skoj, alla borde ta o göra de azzå! =) Nästan sugen på att bli rallyförare ;D (a) haah nä tror int de håller mig till simningen, men de hade nog varit rätt kul :P
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback