Twilight

2010-07-01 @ 15:39:43

Sommarjobbet är igång och jag har hittentills tjänat runt 600 spänn :D Känns sjuktbra! =) Tur att man få pengar senare, för ännu än gång försvann pengar haha :P Var nämligen och såg tredje filmen i The Twilight Saga serien igår, och nej jag är int biggaste fanet av Twilight (bäst att folk får det klart för sig innan jag gå vidare :P)! x)  men jag tycker böckerna är bra ;D
Hade int tänkt lägga ngr detaljer om filmen men jag kan väl säga att böckerna är sååå mkt bättre! Visst, okej jag vet att de kan bli svårt att få ner en bok i en film, men hallå?! Man behöver väl int ändra detaljer om handlingen för de, elr? :o Aja :P Den var helt OK men för oss som läst böckerna kan de var lite jobbigt ^^
Ska snart träna :D men innan dess blire att fortsätta att leka softpotatis en stund till, dock vid tv:n ist x)
Chiao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback