Ännu en dag i Marias liv...

2010-05-13 @ 11:52:06
Äntligen lite lov! :D Behövdes verkligen =) synd bara att vädret int vill fira med sol o värme, men det kommer väl tbx!
För mig denna helg blire inte ngn vila, det blir både att packa och sova bland lådor, ska nämligen flytta. Faktiskt första gången i mitt liv jag ska göra det, så det känns lite extra på ngt vis haha :)

Från att gå från det ena till det andra, så har jag blivit helt galen i mitt "förflutna". Har börjat leta reda på folk från dagis och kollat på musikvideos på Youtube som man lyssnade på när man var liten, haha kanske lite sjukt, jag är ju int ens 20 år fyllda haha xD menmen ja har dille på de just nu och det är både kul och intressant på samma gång (a) :) så att söka i sin barndom är int fel, det rekomenderas starkt av mig! ;)
Ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback