Morsdag

2010-05-30 @ 22:35:46
Idag är det morsdag, dagen då vi ska uppskatta våra mammor och ge dem många pussar och kramar (a) ;)
Jag hade en helt underbar morsdag idag :) Mamma blev överraskad med rosor och ngn tidning som hon gillar att läsa och sen blev det iväg på "Skåneresa" med mormor och morfar, riktigt trevlans ;D Var på Österlen och sen i Brösarp där dem har ett gammalt ångtåg, typ Sverigies sista bevarade som man kan åka, skitcoolt :O rekomenderas starkt! :D
Om vi ska gå in på det här med morsdag så tycker jag själv att det är ett underbart sätt att uppskatta våra mödrar, jag menar, utan dem hade vi typ varit...INGENTING!? Visst det finns väl mödrar som inte är elr varit de bästa, men lika så finns det dem så verkligen är elr har varit de och de förtjänar att få sin uppmärksamhet, lika så då det är farsdag för männen :P
Att uppskatta folk man älskar är enligt mig är det bästa man kan göra, som man själv vill bli bemöt, ska man själv bemötta andra och det är väl int direkt fel att följa? haha ;)
kjamis
MariaTheOneAndOnly






Låt som jag tycker passa bra till slutet av denna Morsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback