Sällskapssjuk

2010-05-25 @ 19:06:29
Tisdag idag, dagarna bara rullar på :P Känner mig helt färdig efter allt var flytten inneburit och all skola som varit nu, luften har tagits ur mig HELT. Känner det är dags att börja tagga ner och träffa vänner och ha lite kul, var ett tag sen nu (om man int räknar med karnevalen i helgen då xD!). Tänker även börja träna seriöst nu, skrev för ett tag sen att jag skulle köra igång på riktigt men träningen fick gå i andra hand, men nu ska ja verkligen försöka, känner mig helt lost utan den :) I <3 simning
Hade kursprov i kemi idag, haha ja failade ordentligt xD aja förhoppningsvis räcker de till ett G, men man vet ju aldrig :P Kemi är verkligen helt konstigt :S om du int fattar en liten del så fattar du inget, såå störrigt :/ likadant me matte, nästan iaf x) ...oxå ett ämne där det mesta bygger på vartannat :S...aja de är kanske bara ja som yrrar men så tycker ja de är iaf haha ;9
Nu blir de att nörda vid datan innan de bär ner till träningen :) C ya, gott folk! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback