SICK :/

2010-05-24 @ 14:06:04
Ja, som rubriken lyder ha ja gått och blivit sjuk :( mådde lite illa igår kväll och nu är det värsta kriget i magen. Känns som man ska spy när som :/ och imorgon har man kursprov i kemi vilket betyder att istället för att ligga i sängen och tycka synd om mig borde jag plugga, men som sagt hur lätt är de på en skala när de känns som hela magen har vänts ut och in!? :(
Var iallafall en och en halv lektion i skolan så jag lyckades genomföra lite saker iaf innan jag däckade här hemma. Hade först bild och då skulle vi "exprimentera"" med olika sortes kritor och målarfärg. Ja och en kompis tog akryll vilket var helt awsome :) gj värsta prickiga bilden med olika sorters cirklar, blev jättefint, kommer kanske på bild senare när den är helt klar ;D
Ska nog krypa till kojs me SEOCHHÖR sedan blir det väl att göra lite kemi trots allt :P
pUsS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback