Borta bra men...

2010-11-02 @ 16:15:20
Hejsan!
Tror jag är tbx nu :) Känns som det är dax att börja skriva igen :)
Lovet har börjat och redan nu har mkt hänt...
För det första har jag varit och tävlat i DM, vilket betyder att jag är en av skånes bästa simmare på lite olika distanser i min åldersgrupp, vilket är för mig helt suveränt ;D Dock var ja sjukt nervös innan tävlingen menmen så är de haha :P
Sen har man oxå kollat på en massa film i höstmörkret hos vännen min :) Blev både Hairspray och Superhjältarna, wiiiiee maria älskar tecknad töntig film haha xD
Och sen ska man ju int allt för glömma att man ska klippa sig imon :) dock vet jag int hur men det löser sig nog när ja väl sitter i frisörsalongen x)
Och här kommer en dikt! :D

"Ensam jag nu går
Ensamhet jag nu får
En tår så ensam faller
På min bara kind så kaller
Du förstod ingenting
Du bara stack mig som en arg geting
En smärta så oehört stark
Jag är nu som ett träd utan bark
Så ömtålig och så klen
Nu är jag helt enkelt tvungen att stå på mina egna ben
Ett kliv jag nu måste ta
Glömma allt och bara va
Bygga upp och kämpa på
Precis som i början när det blev vi två... </3"


Ha de!
MariaTheOneAndOnly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback