Länge sen

2010-11-15 @ 21:44:44
Tjolahopp☻

Skitlänge sen jag skrev och jeg ber så hemskt mycket om ursäkt! Har haft häcken full som man säger med både det ena o det andra :P Var ju i Kivik för en vecka sen och det var riktigt nice ^^ Körde inom det dära musteriet som är typ känt i hela Skåne-land..tror ja iaf x) Jaja iaf blev en del cider o sånt därifrån vilket man nu kommer snåla på så in i för de är så j*kla gott :3
Sen för att göra en lång historia kort så hade ja en hyfsat vecka föra veckan. Och helgen avslutade det hela perfa! :) För det första så var man ute me hela tjöcka släkten o åt gåsa middag :) me like gåsar :D var verkligen skitgott ^^ och sen på söndag drog man hem ett silver och ett guld på både 50 m frisim och 100 m rygg samt persade på allt annat man simmade, toppen! ;D
Aja nu ska jag plugga vidare på mitt Konstruktions prov jag har imön, wish me good luck! <3

pöss!

MaRIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback