Tsss

2010-11-06 @ 20:48:58

Lördag ida och snart börjar skolan igen :/ Känns som om tiden går allt för fort ibland, man hinner knappt andas fören man ska på de igen...snart är man väl pensionerad och bor på ålderdomshem innan man vet ordet av! HaHa xD 
Tävlade ida och möte folket från gårdagens filmkväll mkt trevligt ;D dock så såg alla rätt trötta ut men de blev bra resultat ändå på tävlingen x)
Den dära filmen som jag såg i torsdags, "Due Date", var skitbra! Verkligen värd att se om man gillar IQ- befriat me STORA bokstäver eller om man helt enkelt bara älskar han skäggiga skådespelaren från "Baksmällan" :P
Nu ska jag äta mig tjock och kolla tv innan jag imorgon drar till Kivik :)
C ya! <3

MaRIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback