Data!

2010-09-01 @ 18:26:35
Onsdag idag då jag fick min första skoldator :D Alla i klassen fick varsin "mini"- hp - laptop =) int illa de int! Blev lite som julklapps utdelning på morgonen haha.
Dock ska jag int använda den här hemma. För det första är den skit liten vilket betyder att skärmen är det oxå... och för det andra så finns det int så stort minne på datan så all musik och bilder m.m kommer int få plats på denna lilla burk utan får helt enkelt ligga på min vanliga "hemma dator". Så sammanfattningsvis så är det verkligen en skoldator!
Mer kul som hänt ida...ehm...mm jo jag har fått reda på att en kille i min parallel klass gillar mig xD Int varje dag man får hör sånt! :o Aja vi får väl se vad som händer haha xD Inget är omöjligt säger man ju! haha ;) aja får ta de med en nypa salt.., men ändå! Smickrad blir man jue haha :$ :P
Det var vad jag hade att bjuda på ida! :)

pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback