Dataladdare är hemskt ouppfostrade! :O

2010-09-30 @ 20:16:24

Tjingeling! ;D

Har inget direkt att skriva ida :P Men känner ändå att jag måste dela med mig av min största tabbe någonsin, så här kommer den! :)
Jo, det är så att jag har två laptops, en i skolan och en hemma. Detta betyder att jag har två stycken laddare som funkar att användas på båda.
Eftersom jag int pallar springa runt me både dator och laddare i skolan brukar jag lämna kvar laddaren i skåpet, vilket jag vet nu är en miss!
För helt plötsligt när jag kom hem i tisdags hade jag två datorer med väldigt låg batteristaus hemma utan en enda laddare vilket betyde typ...panik -.- och jag börja vända upp och ner på rummet.
Och igår när ja kom till skolan var ja helt förstörd, hade fortfarande int hittat ngn av laddarna. Jag öppnade skåpet och till min stora förvåning låg den ENA laddaren mitt i skåpet, helt synlig (fatta vad man blir trött på sig sj iblan -.-) men ja kunde ändå int riktigt glädja mig, för var var min andra laddare?
När ja kom hem gj jag samma sak som på tisdagen, jag letade överallt. Helt plötsligt såg jag att data skärmen på min laptop här hemma var uppe, vilket ja självfallet gick och stängde, och bakom där (oxå helt synlig) låg min andra laddare xD Fatta vad irriterad jag va att int tänkt lite xD menmen så äre iblan x)
Men jag kan väl säga att hädanefter kommer alltid laddarna ligga på samma ställe när ja int använder dem, så att jag vet var de är när ja väl behöver dem :P

Tack för mig leverpastej! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback