Att beröra

2010-06-14 @ 18:55:34
Ja, idag blev jag som rubriken, berörd. Såg nämligen filmen "American History X". Filmen handlar om en familj som rasar samman då en av bröderna visa sig vara en Skinhead och hur familjen, då framförallt den yngre brodern, tampas med saknaden av att förlorat sin en gång hjältes storebror.
Jag brukar som oftast inte kolla på sånna djupa filmer för de kan verkligen sätta en på spåren och tusen frågor kan poppa upp i huvudet (vilket man oftast kanske int vill få), men denna film hade ngt extra tycker jag :) Rekomenderas stark! Och jag lovar, jag kommer definitivt se den snart igen! :o (a)
Mer än att kolla på "en-av-de-bästa-filmerna-jag-sett" så har jag fakitkst gjort äppelkaka :D var jättegott ^^ kanske int så ofta man gör en s.k "höstpaj" mitt i sommaren, men skitsamma, gott vare och det passade jättebra =) ska nog ta och baka lite muffins imorgon, men vi får väl se vad man hinner, ska iväg me en kompis på bio. Vilken film och hur den var får ni reda på (förhoppningsvis) imorgon :)







Äppelkakan me vaniljsås som bästaste ja gj :D



Filmen :)<3




Ha de kanon bra!<3

//MariaTheOneAndOnly, så sant som de är sagt :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback