Dear John

2010-06-15 @ 22:19:32
Jupp det blev den filmen jag såg med min gölliga kompis ;D Var typ ingen biograf i den delen av Skåne som jag bor som fortfarande visade den, men vi hittade ett ställe som hade den kvar :) nämligen biografen som ligger i köpcentret Entrè i MalmÖ på 3:e våningen. Filmen var asbra! Dock väldigt gråtvänlig, men ändå I like it! :D såå om de är någon som tänkt gå på bio så ska ni allt se den filmen! :P
Förresten var det första gången jag var på Entrè, var verkligen skitstort! :o dock har den int alla de affärer jag gillar, men de var allt en coolt shoppingcenter! På tredje våningen hade de även en massa matresturanger vilket betyde FAIL i mina ögon, man visste tusan int vilket ställe man skulle äta på, allt såg ju så gott ut på menyerna! :$ xD haha .....men det fick bli ngn wookresturang då jag åt äggnudlar me wookade grönsaker samt sallad :) kostade dock 75 kr plus dricka (15 kr) sved lite i plånboken men de var det värt! ;D
Har precis kommit hem från Malmö så det blir väl bara att krypa till kojs snart så man är pigg till träningen som börjar klockan halv tio imorgon (*gäsp*).





Min mat för dagen! =)




<<God natt folks!>>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback