Paus

2010-06-09 @ 13:10:48

Har inte skrivit på min blogg på en HEL vecka :P sorry haha, men de har varit en del annat. Tiden har inte varit där liksom, menmen ja ska försöka bättra mig nu ^^
Jaha vad har då hänt denna veckan som gick?
JO, jag har kollat på en massa asiatiska skräckfilmer i skolan, ätit massa M&M (såå damn gott!!) och tränat :) har hänt ännu mer, men ja pallar int skriva allt haha xD
Vädret som varit nu föra veckan var defenitivt inget att klaga på! Var skitnice! Jag som i tidigare inlägg klagat på mig pigment, har faktiskt fått lite färg, fatta om jag är glad för de! Mitt i allt detta har jag börjat att läsa böcker igen. Har aldrig varit ngn direkt bokmal, men när ja väl hittat ngt så tar de int lång tid för mig innan jag läst ut boken :$ ;D Senaste boken ja läste var "Hata Romeo" av Rachael Wing. Riktigt bra bok om man gillar teater, även för ngn som jag, som int är inne på sånt utan bara gillar böcker som handlar om kärleksproblem, är denna boken riktigt nice :)
Ha det bäst!<3





Bara för att M&M är såå j*la gott! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback